Zavod zdravstvenog osiguranja Tuzlanskog kantona već duže vrijeme primjenjuje Sistem upravljanja kvalitetom po ISO standardu u zdravstvenom osiguranju s ciljem stalnog unaprjeđenja svojih usluga.
Intenzivno se radilo na implementaciji standarda ISO 9001, uložen je veliki napor da se izradi i primjeni neophodna dokumentacija koja je zahtijevana standardom, čime su se stvorili uslovi za akreditaciju i certifikaciju.
Zavod ima ambiciju da se ovaj sistem razvija i primjenjuje u punom obimu i time doprinese zadovoljstvu naših osiguranih lica putem kvalitetnije usluge, te da dobrom organizacijom poslovanja proizvede veću produktivnost i zadovoljstvo naših zaposlenika.
Da Zavod ide u dobrom smjeru, dokaz je i obnavljanje, odnosno recertificiranje Sistema upravljanja kvalitetom po principu ISO 9001 standarda.
Institut za certificiranje sistema je u proteklom periodu u sjedištu Zavoda i poslovnicama zdravstvenog osiguranja vršio detaljnu provjeru da li se poslovni proces obavlja i da li se radi u skladu sa standardima.
Predstavnici Instituta su pozitivo ocijenili zalaganje Zavoda na provedbi i primjeni ISO standarda, i kao rezultat toga uručili i produžili certifikat za ISO 9001, Sistem upravljanja kvalitetom za naredne tri godine.
Također, Zavod je bogatiji i za dva nova certifikata, i to za ISO 22301 Sistem upravljanja kontinuitetom upravljanja, i ISO 37001 Sistem upravljanja antikorupcijom.
Zavod će nastaviti održavati ovako kvalitetno uspostavljen sistem i raditi na njegovom stalnom poboljšanju.